tisdag 15 november 2011

Gubben i lådan

eller tittut!
Jag poppar upp, på min egen blogg, som gubben i lådan eller som att jag gör ett gästspel då och då.
Riktigt dålig bloggarmanér!
Jag lämnar detaljerna om min frånvaro (vilka inte är smaskiga på något sätt).
Delger ögonblick från tidigare nämnd genom några bilder.
Min leksak har kommit tillbaka efter sjukvistelse i reparationsverkstaden. (Krasslig i så unga år. Det bådar inte gott. ) För att testa alla funktioner, som har laddats in igen, så fick den stå för dokumentationsarbetet. (Det var klart att jag var tvungen att leka lite när den kom hem igen.)

Den här gången blir det en trio från förra veckan.





  1. Örebroslotts entree. Foto med Xperia Ray, redigerad i Colour toutch
  2. Teckning av Erika (ej med Erika...). Redigerad i Colour toutch
  3. Varm choklad (kort och gott) med små marshmallows.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar