onsdag 31 oktober 2012

Chic utväxt

Jag är fräknigt brun, jag kan snart röra mig likt en gymnast och kan (efter tandbesiktning) bjuda på ett bländande leende. Man må säga att jag är rejält pimpad lagom till jul. Jo´rå så att... nu är det bara frisyren kvar. Sviterna av semester, naprapatbesök och munbesiktning är en tom, ekande tom, plånbok.
Antingen går jag till frisören, ger lyxfällan ett nytt offer och får jag knapra knäcke hela december eller så blundar jag för ett hårsvall med färger i duo.
Tack vare Rebecca och Fiona har jag börjat bearbeta min miserabla frisyr. De är lite coolare, lite yngre men på frisyrfronten är de mina medsystrar. Helt plötsligt ser jag en möjlighet att acceptera ett hårsvall med kontrastfärg i bott och topp. Nyfiken, titta här eller här!
Pimpad, fräsch och chict trendig! Omedvetet, i sviterna av en skral buget, har jag blivit mer inne än jag någonsin har varit förr. Jag kanske kan fira jul, utan besök av Charlie och Mattias och som stamkund hos närmsta knäckeleverantör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar