torsdag 19 april 2012

Årets första...

Så var det dags att mjuka upp flåset. Flåset är nästintill obefintligt efter vinterns "slickasår dvala" eller rättare sagt så är det nog väldigt flåsigt. Nåväl, en lite mjukstart kring konditionsträning.
Jag tänkte samtidigt kvittera ut min högs egoistiska utdelningen av förra årets intensivträning a la lära cykla.

Sagt och gjort!
Medans jag snörade löpskorna (läs promenadskorna) så knäppte lilleman sin nya cykelhjälm.
Redo för åtminstone lite powerwalk...

3 minuter efter start
- WOW! Titta mamma en pinne! Får jag kasta den i vattnet?
Paus 1

- TITTA MAMMA, en humla!!
paus 2

- Vad är det där för fågel?
paus 3

- Vad tar dom kort på? Jag vill också se!
Paus 4

- Får jag cykla över bron medans du väntar här?
paus 5

- Oj, jag ramlade!
paus 6

- Mamma, jag är kissnödig!
paus 7

...konditionsträning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar