torsdag 10 februari 2011

...

Ligger här i soffan och känner mig lite miserabel. Alltså inte miserabel utan bara miserabel.
Tårna är kalla och vägrar, totalvägrar, bli varma. Sängen står för långt bort för att vara ett tillgängligt utflyktsmål. Tv:s hetaste program är "Antikrundan". Näsan rinner...
och nu ska jag byta fokus!


(...tänker...)


                                                            (...fortfarande...)



.... Jag har haft en mycket intressant dag i vår hufvudstad!
Jag har fått förmånen att axla rollen som informatör/utbildare (eller vad man nu ska kalla det) för nyheter som ska genomföras i mitt yrke. Mycket intressant!
Bonus på dagen var gott fika (det är en tillåten vardagssynd när man är på konferens-att få njuta av smarrigt fika flera gånger på en och samma dag. Kostmetoden/inriktningen heter "bara njuuuut"), smaskig lunch och trevligt sällskap.
En sväng till hufvudstaden är aldrig fel. En lite utflykt sådär mitt i veckan. Nice!

Dagen avslutades här, i soffan, med repris och visdomsord från Hannas program "Jakten på lyckan".

Dessa karameller ska jag ta med mig in i drömmarnas värld- Först ska jag värma mina motstridiga tio tår i en varm dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar