torsdag 21 juni 2012

Jag checkar in till sommaren!



 
 
 
                                                                                                          Foto: Erika Eriksson

Till kvällshimmel, myggsurr och tystnad tar jag en promenad tillsammans med energiska E.
Ingen koll på klockan, inga måsen som väntar när jag kommer hem, ingen tid att prassa, inget att prestera.
På några minuter har jag lämnat stadsbrus och njuter av natur i sommarskrud.
Välkommen sommaren, eller sommaren kanske snarare välkomnar mig.
Det är först nu jag känner mig delaktig i dess fagra prakt.

5 kommentarer:

  1. Hej! fina bilder:)
    Vill tacka dig/er för dom goda kexen med tillbehör...mums va gott!!
    Receptet vill vi ha;)
    ha nu en skön sommar...
    anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Kul att ni tyckte om korgens innehåll och
      kul att du har hittat hit :)
      Receptet kommer inom kort!

      Önskar dig härliga sommardagar!

      Radera
  2. Helt underbara bilder! Sommaren är verkligen här, trots regn, regn och åter regn
    kram mamma

    SvaraRadera
  3. Med risk för att bli tjatig, men du kan det där med att fånga ögonblick!
    Tokfina bilder och tack för den sköna promenaden, det gör vi om snart igen!
    Kram kram

    SvaraRadera