onsdag 6 juni 2012

Vårruset, version två

Medans andra duktiga damer sprang vårruset så
rusade jag ut och in i butik på butik i stadens köpcentra, med lilleman i släptåg.
En tidig inskolning för honom i att stå och vänta medan sällskapet granskar hylla upp och hylla ner bland behåar, trosor, stumpeband och andra attiraljer.
När jag var tvungen att klämma på en blus i förbifarten fick han nog,
- Tittmamma! Du ska titta på allt. Nu går vi!

På personbästa tid lyckades jag få med mig (givetvis inklusive köande och betalning) näst intill varenda shaping produkt som går att få tag i. Ett eller max två exemplar bör tilläggas.

Med Minimizerbehå (till bröstkorgens två attribut), minimizer a la "tummy and but shape, form and controler" (både i form av strumbyxor, shorts och trosa) är jag laddad för festligheter i mina planerade klänningar.
Till min förberedelse för att vara naturligt festfin ingår även Brun utan sol (som insmörjes flitigt varje dag) ögonbrynsfärgning, frisörbesök...


Är det det här som kallas för falsk marknadsföring, eller är det bara marknadsföring?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar