onsdag 18 juli 2012

Materiella leksaker från min önskelista

Nej, jag måste dementera!
Det handlar inte om "den svenska avundsjukan", att ha något i sin ägo för att andra har det. Jag är inte avundsjuk, tack och lov.
Men jag råkar vilja ha lite leksaker som andra har. Till mitt försvar intalar jag mig att jag hade denna lilla leksak på min önskelista (som är skriven av mig själv till mig själv) för ett tag sedan. Men på grund av att budgeten för att uppfylla denna materiella önskan var kraftigt begränsad så föll önskelistan i glömska. Men den dammar i ett hörn, aldrig bortglömd, ständigt aktuell!
När jag lånade Energiska E:s och käre D:s leksaker så väcktes önskan på nytt. Den hade dessutom utvecklats till ett begär. Men fortfarande är budgeten alltför begränsad och ramarna för utsvävning för små.
(Bilderna är från Net on Net. Collaget är gjort av mig.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar