måndag 26 september 2011

Astrött

som min lillprins säkerligen skulle säga.

Hur som helst så är jag astrött, men glad. (Mina fötter är halvdöda och har fortfarande inte hämtat sig efter att ha varit instängda i ett par Converse under en helg i London.)
Jag kan inte skylla på Jetlag. Jag skulle kunna häröra tröttheten till 23 timmar i vaket tillstånd (mellan 01.30 - 00.30 under fredagen), distanslopp längs londons gator under lördagen och en sömnlös natt till måndagen.
Den sömnlösa natten är ett resultat från min lilla helgtripp och minnesbilder av denna. De röda bussarna är rullande reklampelare och en av de hetaste filmerna, i London , är Sharks... i 3D. Jorrå, jag såg en och annan av dessa bilder, som får klassikern Jaws att passa i ett barnrum.
Tillbaka i verkligheten och hemma på min gata i stan kramade jag nallen och sov med tänd lampa för att inte minnesbilderna av reklamen på de röda bussarna skulle ta över min sömn totalt.

I natt ska jag sova bättre, med sällskap av Slottsgatans egna lille prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar