måndag 5 september 2011

- Boka ett datum!...

är svaret på hur man ska gå tillväga!
Ett ganska enkelt "recept" på en ganska svår fråga.

- Men, guuuuu va snygg du e! Du e så veltrenad och smaaal. (Stockholmska) Hur...?

Jorrå, den här bruden är lika hållkäftensnygg som damen som gifte sig tidigare i somras. Jag har fått förklaringen varför jag inte ser likadan ut. Jag har inget bröllopsdatum inbokat (där jag deltar i bröllopet som huvudperson och inte som gäst). Ett inbokat datum för när man ska vandra altargången fram, eller någon annan stig, verkar få var och en att bli så där hållkäftensnygg som man bara kan drömma om.
Undra om jag ska boka ett datum först, eller om jag ska vänta in prins charming?

1 kommentar:

  1. http://svtplay.se/t/165328/dyngkat_och_hur_helig_som_helst

    Kolla in länken ovan!

    Vad är hàllkäftensnygg och vad ska det vara bra för?? Kolla in ovan länk och fundera pà vàrt samhälle. Roligt, modigt, tänkvärt eller bara sorgligt att detta är underhàllning 2011.....
    Ge mig gärna era kommentarer, vad tycker ni som bor i Sverige? Jag själv är lite konfunderad över nakenheten i alla dess bemärkelser samt förundrad över hur hon orkar hàlla pà hela föreställningen ut. Har ngn sett det live??
    Mànga hälsningar
    Sara i Schweiz

    SvaraRadera