söndag 4 september 2011

Brandmannen var riktigt rolig

Sj var i tid och jag fick dansa poledance.
Dansa är kanske en överdrift att kalla det för, men jag fick i alla fall göra dansövningarna i poledance eller pole fitness som instruktören benämnde set som. Fitness i högsta grad, för jäklars vad den tjejen var vältränad. Något som jag uppenbarligen inte var. Inte för att jag ramlade av stången men graciös är nog inte ett superlativ som ska läggas till min personlighet.
Allt eftersom eftermiddag och kväll tog över dygnets timmar, desto fler delar av min kropp gjorde mig påmind om förmiddagens aktivitet. Ivrigast på att påkalla min uppmärksamhet var insida lår, som uppenbarligen tyckte att de hade fått jobba hårt med övningar som brandmannen, karusellen och hook.



Jag tackar ändå för en mycket roligt upplevelse.

(Jag får väl dessutom svara på min egen standardfråga ”Vad har du lärt dig av det här då?”
- Jag har lärt mig läxan att inte vara så ”neggo” innan jag vet vad det handlar om.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar