söndag 5 september 2010

Jag vill ha cool musik

- Varför får bara du välja? Jag vill ha cool musik men du bara väljer dina låtar. Jag vill ha rock. Piano är ganska coolt.
- Får man köra så här fort på den här vägen?

Jag har världens sötaste hjärteprins i baksätet (med världens största racoon ögon. En svit av helgens hostattacker, som lämnade alla inom närmsta sovrumsradie sömnlösa). Min allra sötaste hjärteprins har uppenbarligen början bilda sig en tydlig bild av saker i sin omgivning. Hans nyinköpta monstertruck kör definitivt fortare och mer vårdslöst över baksätets inredning, än vad hans timida mamsing gör på vägen.

- Jag vill inte ha cool musik som tjejer sjunger.

Jag tar tillbaka gårdagens inlägg, om tjejigt och killigt. Hjärteprinsen, å sin sida, tog tillbaka uttalandet när vi kom fram till att en av hans favvolåtar "So what" är framförd av en tjej.
Men helgens favoritlåt, mellan hostattackerna, var "Båtlåt" av mister Broberg. Den är ganska cool, eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar